Not my day

2012-04-22 09:55:05

Igår hade jag en sådär lite lagom K A S S dag ----
På väg till jobbet mötte jag en älg och parkerade bilen i världens lerdike så att det va
sörja ända upp på motorhuven. Tur i oturen - det var inte så värst många hundra meter från huset, så pappa kunde bara cykla till min undsättning och all lera i diket gjorde att det inte blev en enda skråma på bilen (tack GUD!). Jag missade jobbet för att det tog nån timme att få loss bilen och dessutom duschade jag i högtryckstvätten när jag och pappa skulle tvätta av bilen. Självklart lossnar vattenslangen och sprutar vatten över hela, H E L A, mig... Dessutom lyckades jag gå in i en dörr så att jag har en stor fet bula i pannan och lite lagom go huvudvärk. GREAT, fabulous day.

Så, inte riktigt min dag igår.
Hoppas att denna blir bättre.
Nu, off to work!
(Utan att hamna i diket!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: