Update

2012-04-04 14:04:30

Jag har varit lite frånvarande på bloggen det sista MEN anledningen är faktiskt riktigt positiv!
Jag har fått ett jobb. Inte vilket jobb som helst utan ett som faktiskt
visade sig vara så sjukt mycket roligare än jag först trodde!
Det är ju i och för sig en provanställning de första 6 månaderna som vilket annat jobb som helst,
men hittills har det gått super! Jag hjälpte till att ta oss till bästa butik och
mina kollegor ordnade en jättetrevlig tjejkväll i söndags så att vi skulle lärar känna varandra lite bättre.
Så lyckad kväll! En av de bästa på länge!

Jag jobbar hela påskhelgen nu men ska bli bättre på att updatera ändå!
Måste ju visa lite snygga nya foton som jag tagit med min nya älskling: ett grymt objektiv till min
kamera som jag fick när jag fyllde 20.
Oh just det ja! Ska sälja min snygga svarta skinnjacka (då jag köpt en ny)
och den kommer upp här bloggen inom kort!

Postat av: sara

åh har du lyckats haffa den vita skinnvästen, vore kul med bilder på hur du matchar den! :) jag har äntligen hittat en butik som har kvar den i min storlek så imorgon ska jag åka dit och köpa den, lycka! :)



GRATTIS till jobbet, vad är det för jobb? :)

2012-04-04 @ 20:13:15
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: