Everyday Minerals

2012-03-13 10:32:56

Hejsan!

Wow, det va verkligen ett tag sen jag kikade in här senast och shit vad jag har saknat bloggen!
Tyvärr är min dator fortfarande inte tillbaka, allt hade blivit förstört, hårddisken var värst...
Men jag får antagligen tillbaka min dator denna veckan! Yey! I alla fall så har jag funderat på att byta mina
älskade sminkprodukter från ID Bare Minerals till produkter från Everyday Minerals. Är det nån som provat Everyday Minerals och vet om de är bra? Jättetacksam om ni ville berätta!

Postat av: Madde

Sv: Åh tack så mycket snälla du :) Ja jag har gjort designen själv...Hade en design i ungefär samma stil som din före, älskar den stilen, men behövde något med mer färg nu när det börjar bli vår :)

Tråkigt med din dator...det är ju så frustrerande när datorer går sönder. Hoppas du får tillbaka den i veckan :)

2012-03-13 @ 17:38:05
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: