110401

2011-04-01 11:10:49

Första APRIL idag
På månaderna känns det som att vintern äntligen är påväg bort men när jag kikar ut genom fönstret så ser det bara grått och disigt ut - som i mitten av oktober... Men jag tänker inte låta varken väder eller dunderförkylningen [som självklart har kickat in rejält just idag] förstöra min fredag. I kväll ska jag och några vänner gå ut och käka och ha trevligt och fira att jag fyllde 19 förra fredagen. Tror att jag såg ett grått hårstrå här om dagen(!), hehe.

Så fram till klockan 16.00 ska jag bara kurera mig, sen kommer Sandra hit för lite partypepp innan vi ska dra iväg i kväll. Det ska bli så jäkla kul! Synd bara att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig än!
Postat av: rebecca

Hej, du har en super fin blogg! Och din design och header är skit fina, skulle du kunna tänka dig att göra en bloggdesign och header åt mig? För jag har noll koll på hur man gör sånt :D Kram Rebecca!

2011-04-01 @ 20:29:04
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: