Baby boy

2011-08-12 08:58:58







Min sysselsättning igår - mamma, jag och min lillebror åkte till min moster och hennes man och hälsade på lilla William (som ni sett en bild på tidigare) som föddes för några dagar sen. Kul att det äntligen kom en till liten grabb! Min lillebror har varit ensam kille i kusinskaran fram tills nu. Jag höll på att smälta bort när jag såg lillkillen, herregud vilken sötsak! Absolutely adorable! ♥


Besöket tog i stor sett hela dagen och jag var inte hemma före 22.00 igår kväll. Det blir ju en liten bilresa eftersom familjen Munter bor en bit bort. Idag händer det grejer igen - jag ska leka vuxen och gå till banken och snacka studielån. Får ont i magen bara jag tänker på det - jag ska ta ett lån! Här blir man vuxen hux-flux! Mamma ska följa med så jag ska möta upp hennes runt 13.00 i stan. Sen får vi se, kanske blir en sväng på stan också.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: