Back home!

2011-08-30 12:57:02



Hej hej alla läsare! Nu har jag kandat i sverige igen - i det supervåta svrige. Det spöregnar utaför mitt fönster och det är verkligen inget som får mig att sakna Rhodos mindre... I alla fall, vill be om ursäkt för den sega updateringen här, egentligen kom jag hem till sverige igen natten mellan torsdag och fredag men jag har varit så trött och det har hänt lite grejer pang på sen i fredags så bloggen kom lite i kläm. Det första jag fick veta i fredags var att jag kommit in på en utbildning i spanien som jag sökt. (Grattis till mig!) Så nu bär det av till Spanien i november för att sen komma hem som utbildad reseledare. KUL!

Men hur var det i Grekland nu då? Jo det va super! +48 grader varje dag - jättesvettigt måste jag säga. Lite dött med turister i vår ålder men det gick bra ändå. Jag och Sandra hade en fantastiskt go vecka i Ixia men jag tänker nog inte åka dit i augusti någon mer gång, så sjuuuukt varmt ju! Bruna blev vi och skrattat har vi gjort! Nu är det bara dags att vänja sig vid den riktiga hösten som verkar ha bestämt sig för att komma hit med stormsteg direkt.

Stay tuned, har lite (MASSOR!) bilder att visa er, lite nya prylar som landat i brevlådan och lite nytt inköpt från resan. Ciao! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: