Femhundrasjuttio megafeta kronor

2011-12-30 18:51:10

I morse när jag vaknade började jag min dagliga morgonrutin.
Vad jag inte visste då va att allt snart skulle bli pannkaka.
När jag har tvättat ansiktet och ska återfukta så är min ansiktscréme helt slut!
P A N I K!
Hur sjutton kunde den ta slut över natten!
Inte en droppe kommer ur pumpen!
Hela dagen har jag irrat omkring och ringt runt i hela stan efter något
ställe som säljer ID's ansiktsvårdsprodukter.
Hittar till sist en som gör det men då visar det sig att när jag
kommer dit så är självklart ansiktscrémen slut...
Men då säger den lilla japanska damen (som äger skönhetssalongen) att de har MD Formulations.
Ja! Va bra! Tänker jag och shit my god va fattig jag är just nu!
Hade tänkt spendera cirka 300:- på en créme....
Kom hem med en, EN, ynka liten burk på 50ml ansikstcréme för megamaffiga 570:-.
Nu vill det jävlar i mig till att det är en mirakelcréme om jag ska fortsätta köpa den(!).

Har nån av er provat produkter från MD?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: