French manicure

2011-12-23 18:13:20

Fransk manikyr.
Jag har faktiskt lyckats med det på fri hand utan att det ser konstigt ut!
Men det tog ett tag...



Nu har jag snygga naglar till i morgon och ny är det bara kläder som kvarstår.
Helt plötsligt va det jag tänkt ha inte alls så snyggt som jag hade för mig.
Känner ni igen er?

Ikväll är det mys med familjen.
Vi lyssnar på julmusik, fikar och rimmar på julklappar.
Tradition hos oss och det är så mysigt!
Bättre än självaste julafton!

Postat av: Anna

Tack snälla du för din kommenter. Hoppas du får en fantastisk jul ☃ (en liten klump som ska föreställa en snögubbe haha) Stor kram!

2011-12-23 @ 23:22:26
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Rebecca Bäckman

Hej! Kan du inte SKRIVA & samt lägga ut lite fler bilder angående reseledarutbildningen? Är själ lite sugen på det och har läst på deras hemsida men det är så mkt bättre att få personlig info, så var gärna så konstruktiv som möjligt och mkt eget omdömen & sen självklart om det finns jobb efteråt eller om det mest är en rolig grej att åka och göra :) tack på förhand!

2011-12-26 @ 04:58:23
URL: http://Http://rebeccabackmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: