Hot shadows

2011-12-26 20:14:58

Go kväll!
Sitter i tv-soffan och försöker smälta maten. Jag och pappa har stått i köket hela eftermiddagen och lagat kalkon! Hur smarrigt som helst! Hoppas ni förstår att det blir lite snålt med bilder nu när mitt objektiv är på lagning men bilder kommer så fort jag får tillbaka det(!). Jag har i alla fall haft en riktigt mysig jul och jag hoppas ni också haft det!

Fick bland annat dessa tre underbara skuggor från MUS.

  

Annars bjuder kvällen på chill nån liten julgodis.
Jag har fått lite önskningar om att berätta mer ingående om Reseledarskolan jag var på
så jag tänkte att jag ska försöka ta lite mer om det i morgon.
Fler bilder kommer självklart och ett litet inlägg om hur det var.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: