Pink sweater

2011-12-19 15:18:15


Denna underbara kofta fick följa med mig hem idag.
Har velat ha en riktigt fin rosa kofta ett tag nu och fastnade väl inte egentligen för den här
när jag såg den på internet. Men så provade jag den ändå idag och jag är kär! 
Så sjukt fins färg, bilder ger den inte rättvisa. 
Nu hänger den i alla fall här hemma på hedersgalgen i rummet(!).
Gina Tricot, ynka 199:-

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Kl:8.00 va jag hos tandläkaren.
9.50 var hunden hos veterinären.
Sen har jag varit på stan med mamma, fick migrän, sovit bort migränen
och nu är det snart middag som gäller!
Mumsiga fetaostbiffar med chilli-sallad och pitabröd!


Åh jag är så nöjd med min fina tröja!

Postat av: Anna

GUd så mysig! Kan tänka mig att du passar himla bra i den

2011-12-23 @ 23:29:55
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: