Wash away

2011-12-23 12:42:32

Dålig dag idag.
Ni vet en sån där dag när inget blir som man vill.
Tänkte att jag skulle hitta nån frisyr till i morgon men icke... Det blir bara pannkaka av allt.
Tänkte att jag skulle vara lite sådär allmönt snygg utan smink och i myskläder... men icke.
Tänkte att jag skulle fixa franska manikry men gissa vad? Det gick åt helvete...
Så summering av förmiddagen - B A J S !

Hittar inte heller bilder på det jag köpte igår så jag får väl bara skriva ner det rakt av.
Ett vitt linne från H&M, en rosa BH från H&M, en mascara från Maybelline, shampoo till mina ID borstar, lösögonsfransar (2 för 49:-!) från Kicks och topplack till naglarna.

Massa fint som tack vare min kameras insjuknande inte kan vara med på bild....
Nu ska jag duscha och förhoppingsvis skölja bort allt jobbigt med den här dagen(!).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: