110226 ♥

2011-02-26 10:22:11



Hoppas ni sovit gott ♥
Jag har drömt om mina cravings som jaghar just nu - och det är många kan jag lova. Tyvärr tillåter inte plånkan något inköp just nu så min garderob får sukta ett tag till. Idag är det kalas för hela slanten! Pappa fyller 45 i veckan och hans bror fyller 50 i veckan så idag är det ett stort partaj för hela tjocka släkten. Inte mycket blogg idag alltså. Jag som längtat så efter att komma igång med den nya bloggen - som jag saknat att skriva ner onödigheter för världen att läsa ♥

Tänkte i alla fall att jag ska försöka sno ett PHOTO på mina lovley cupcakes senare så att ni kan få receptet om ni känner att er sweettooth är på hugget idag ♥

Postat av: Sandra

sv: okej men det är lugnt =)

2011-02-26 @ 11:23:14
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: