The greatest lovestory ever told - is your own

2011-02-25 20:44:44



Hej ♥ 
Jag tänkte att jag skulle presentera mig lite här i inlägg numbero uno. Vet inte om någon av er läsare känner igen mig, men jag hade i alla fall en finfin blogg innan denna - tyvärr hälsade klantgenerna på en dag och det resulterade i att bloggen raderades. Så nu kommer det en ny version med nya ideér och det har resulterat i denna vackra blogg ♥

 

Nu ska jag sluta babbla massa ointressant och i stället kommer det lite snabbinfo om mig här under


♥ Amanda Wollin är mitt namn
♥ Jag föddes 25e Mars 1992 (en för övrigt solig och vårdag våffeldag kl:16.57)
♥ Min familj består av min mamma, pappa och lillebror (två katter och en lurv till hund)
♥ Jag flyttade hemifrån när jag var 16 (lämnade en riktig håla för ett studentliv i Göteborg)
♥ Jag fullkomligt hatar fördomar
♥ Min största dröm just nu är att hitta prinsen på den vita hästen
♥ Jag har en stor passion och intresse för inredning, blommigt, rosa, vitt och vintage
♥ Jag lever för musik och romantiskt fluffigt rosa trams
♥ Jag har ett mindre antal riktigt nära vänner i stället för många ytliga
♥ Jag ser världen från ur ett mindre perspektiv eftersom jag är ganska kort
♥ Hatar snö och älskar sol!
♥ Vill flytta utomlands inom en snart framtid
♥ Jag suger skit när det gäller smarta grejer som t.ex. matte, naturkunskap och annat viktigt vetande som finns i världen
♥ Min drömlägenhet ligger i bagaregården i Göteborg
♥ Skulle aldrig någonsin (nevereverneverever) bosätta mig i ett hus
♥ Har seriösa cupcakes problem - när jag börjat baka krävs det sömn och koffeinbrist för att få mig att lägga ner slickepotten och vispskålen utan våld
♥ Jag gråter till allt som är känslomässigt berörande (dokumentärer, skräckfilmer, skämt, söta djur, bebisar, bilder, töntiga tal och nått så simpelt som att få ett kort på posten)
♥ Någon gång ska jag vara en stolt ägare av en limegrön eller blå Beetle


...och mer hinner jag inte lista för mina cupcakes bränner i ugnen(!) Håller på att baka till pappas 45 års kalas i morgon. Men, om ni skulle undra något så är det bara att fråga på! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: