Ducklings

2011-07-07 22:19:25


Bild från några dagar sen när jag hälsade
på ankungarna som bor i parken utanför mig.


Hej!
Hoppas ni har det bra i värmen!
Idag har det hänt mycket - har knappt varit hemma.
Först sov jag lääääänge, sen åkte jag med mamma och pappa till Skara
och efter det letade jag jobbskor till mitt nya jobb.
(Ja, ni läste rätt - nytt jobb!) Jag fick anställningen på Max som jag var på intervju för igår.
Yes! Äntligen ett säkert och fast jobb som får pengarna att börja rulla in.
Grattis till mig själv!
Sen har jag städat lite här hemma och i morgon bär det av till Göteborg igen.
Vet inte om jag sagt det, men blev tvungen att flytta från mitt älskade Göteborg för en månad sen
för att jag inte fick någon lägenhet där - men jag ser fram emot att flytta dit igen
så fort en lägenhet dyker upp!
Nu ska jag sova,
Natti natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: