Max - the road to greatness

2011-07-11 19:53:13

My oh my! Jag är helt slut! SLUT verkligen!
Helgen va fullspäckad med grejer, 70-års kalas för farmor, kolla in en bil (kommer mer om det senare) och möte på arbetsförmedlingen. Ja, men anledningen till att jag är helt slut nu är att jag jobbade min första dag på Max idag! Det va fruktansvärt kul och riktigt härliga tjejer som jag kommer att få jobba med framöver! Det känns rejält i kroppen jag lova, har ju suttit hemma i nästan två månader nu! Och vips så springer jag runt som en galenpanna inne på Max och försöker göra kunderna glada. Det är inte lätt kan jag lova. Jag som tyckte jag "sänkte" mig till att jobba på en hamburgerbar men jag tar tillbaka det... Det är så mycket mer jobb och så mycket svårare än jag trodde. Tack för dagens insikt! I morgon blir det vila men på onsdag ska det jobbas igen!

Nån av er läsare som jobbar på Max (McD eller Burger King)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: