Molnigt

2011-07-28 13:46:36

Tjeeena! Sitter hemma hos mamma och pappa (fortfarande, ja) på deras altan och försöker suga åt mig så många solstrålar som möjligt denna molniga dag. Lyssnar go musik och beställer lite nya solprodukter på nätet då Rhodos semestern med Sandra närmar sig! Är dock ingen miljonär men några kronor har jag då mormor vann 9000:- på bilbingo igår och skänte en välbehövlig 1000 lapp var till mig och brorsan. Tack Mormor! Love till dig!

För övrig är jag lite pissed på min chef som har gått på semester utan att ge mig något schema så nu har jag inte jobb på tre veckor... Inget jobb, inga pengar. Men det blir ju jobb när hans semester är slut igen(!). Oops, dags att dra sig in för lite lunch kanske, känner hur dropparna hänger i luften... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: