Success of the day

2011-07-20 23:46:19

I'm so increadibly mad right now. Hur lyckades jag missa att ta med mig laddaren till datorn? Åkte hem till mina föräldrar ikväll när Annalisa åkte hem. Tänkte va smart och ta med laptopen för en gångs skull och när jag nu klickade igång den så är batteriet nere på 20%... och laddare är kvar i lägenheten. Great. Success of the day. Jag har i alla fall haft några jättebra dagar med Annalisa. Har verkligen inte haft en sekund över till att blogga. Men det kommer att komma upp massa härliga bilder i morgon, så att ni inte missar vad vi pysslat med!

Just nu ligger jag i sängen och försöker vända tillbaka dygnet men lyckas inget vidare med att somna. Tänkte att jag skulle försöka komma upp i tid i morgon och springa en sväng. Det är verkligen dags att ta tag i träningen igen. Magen börjar väl snart dallra när jag går, haha! Så jag hoppas på sol i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: