The day after yesterday

2011-07-17 11:12:19



God morgon! ♥



De senaste dagarna har det varit riktigt mycket. Jag har inte alls hunnit med att blogga. Jag har jobbat, kollat på bil, träffat vänner, haft en mor-och-dotter dag som va hur mysig som helst (älskar dig mamma!) och i går va det party som gällde! Eller ja, jag stog för förfesten och sen visade det sig att jag inte kunde hänga med till Husaren. Men det kommer väl fler tillfällen!

Idag eller i morgon kommer Annalisa, en supergo tjej som jag har saknat sjukt mycket sen jag lämnade Götet för ett tag sen. Det ska bli superkul verkligen! Hon ska bo hos mig några dagar men vad vi ska hitta på är inte riktigt bestämt än.

Nu ska jag fortsätta jobba (har rast) och sen ska jag hem och städa lite efter gårkvällen. Typ skura golvet - det är alldeles kladdigt av dricka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: