That's what friends are for

2011-06-21 10:41:45

God morgon ♥

... tror att det bor någon i min kyl. Emellanåt låter det innifrån som om någon sitter där inne och slår, river lite och kanske tappar något på väg till tv-soffan. Helt seriöst. Jag skulle inte bli förvånad om det sitter en liten filur där inne nästa gång jag öppnar dörren. Haha. Och för att hålla sig i form så tar filuren en liten joggingrunda i alla vrår i köket. Men nog om min lilla inneboende. Idag är det städning som gäller. Det gamla gänget ska samlas hos mig och äta lite middag, fira att vi tagit studenten och att vi sju fortfarande tar oss tid till att ses trots att vi har olika liv idag. Tiden går verkligen fort, det är redan sex år sen vi träffades för första gången. Så det ska bli riktigt mys! Men innan kvällen har jag lite att göra. Önska mig lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: