Time for work

2011-06-23 13:30:31




God förmiddag ♥
Wow vilken stressig morgon det blev för mig. Vaknade av ett sms från Philip:

"Är du vaken? ;D"
"Jadå, du väckte mig :P"
"VA? :O Men jag är snart framme"
"Framme vart?"
(jag får panik och slänger mig ur sänger då jag tror att jag glömt nått)
"Vid rådhuset, vi ska ju äta frukost!"
(Jag tänker så det knakar men kan inte minnas...)
"OH SHIT! Förlåt! Fel Amanda ;)"

Ahaha, så det kan gå.
Nu ska jag äta frukost och sen dra till jobbet!
Glömde ju säga det igår men jag va på intervju i tisdags och det visade sig att jag fick tjänsten.
Så nu ska jag möta min nya chef och gå igenom lite saker.
Önska mig lycka till!
Sen i eftermiddag kommer Alicia.



 

Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

fin blogg ;)

2011-06-23 @ 15:52:37
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: