110301

2011-03-01 08:00:00

Mornin' Early Birds ♥
Usch och fy! Tisdagar är pest och pina för mitt lilla sinne. Tidigaste och längsta dagen ever. Är fånge i byggnaden med kalla rum, små fönster som retsamt visar friheten utanför och stolar som tvångshåller en på plats, mellan 9.00-15.00 ---- Might not be världens dödsstraff för majoriteten av befolkningen men för mig som bara har sex lektioner i veckan är det gift. Nu är jag i alla fall ur sängen och ready for battle(!). Vet inte hur det blir med inlägg idag - efter skolan måste jga äta lite innan jag har dubbelpass ikväll på gymmet. {beach 2011 - watch out!}

Tyvärr blir det lite trist och snålt med bilder just nu också - men så blir det när kameran strejkar.
Over and out ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: