110303

2011-03-03 15:17:15



Grattis pappsen! ♥
Hoppas du har en jättebra dag!
Det måste jag bara säga först eftersom min pappa fyller år idag. För övrig så sitter jag i skolan just nu - är väl inte på toppenhumör eftersom mina lagkambrater som bokade in mig för grupparbete nu, helt poff stack för att repa "en grej" och låter mig sitta här och uggla tills de är klara. Lite sådär ovänligt kan tyckas men jag har inte så mycket val om jag vill vara delaktig i arbetet...

Dagen är mest annars bara blä. Jag känner mig mycket oattraktiv och svettas för att det är kass luft i klassrummet. Jag kan känna hur finnarna väntar på att ploppa upp i fejjan och det är verkligen ingen humörboost - som just nu skulle sitta fint annars.


Men usch vilket gnäll det blev idag! Bit ihop Amanda och uppför dig som myndiga människor bör(!). Jag längtar galet efter matlådan med kyckling som väntar hemma i kylen och det ska bli riktigt gött att komma hem senare. Hoppas ni har en bra dag och att vi ses i morgon när jag vaknat upp med ett riktigt solskenshumör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: