110304; Zara.com

2011-03-04 10:00:00



Lite vårfint från min älsklingsbutik som 90% av min garderob består av(!).
Zara(zara.com) har faktiskt öppnat webshop nu så det går att beställa hem om ni älskar deras kläder lika mycket som jag. Och det är ju alltid trevligt att starta dagen men lite mode-inspiration. Två av klänningarna är redan på väg hem till mig!

Idag har jag ännu en läng dag så när ni läser detta är jag antagligen i skolan på möte. Eller ja, utvecklingssamtal (visst är det lite töntigt att man fortfarande har det i gymnasiet?). Efter skolan så ska jag äta lunch med mamma och moster Emma innan jag åker med mamma hem till lilla Hjo över helgen. Min dag är verkligen fullbokad...

Postat av: AB PW

söta klänningar ! :D

2011-03-06 @ 14:33:14
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Catalina Adriana

Åh, gud vad fint! Zara är också min älsklings/favoritbutik!



Hoppas du får en bra dag :)

2011-03-06 @ 15:50:07
URL: http://catalinadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: