110323: Planeringsmöte

2011-03-23 12:00:00

Goa läsare Hoppas ni har det fint! Jag mår prima ballerina men är lite seg i kroppen efter träningen i går. Dock väntar en ny dag och en kär vän till mig kommer med tåget hit för att hälsa på under dagen! Vi ska shoppas lite men viktigast av allt - vi har ett planeringsmöte med Kilroy travels om våran kommande jobbresa till Australien. Förhoppningsvis får vi mer information och kommer framåt i planeringen. Spännande

Senare blir det yoga och lunch på Paprika. Pepp som attan på dagen och det skulle ju inte skada om Gud ville skicka lite solsken och dra ner lite på vinden här



Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag har redan frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

2011-03-23 @ 13:03:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag hade en fin helg. Njöt massor av solen och hade det bara bra :) Hur har din dag varit?

2011-03-23 @ 17:42:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: