110328

2011-03-28 10:46:45

VÅR
Usch igår började det snöa och det bara vräkte ner vita flingor hela eftermiddagen - jag var skräckslagen och ville helst inte gå upp alls idag. Men när jag kikade fram bakom gardinen i morse så sken solen så vackert och inga snöflingar singlade i luften. Så för att förstöra denna vackra morgon kom jag på att jag hade historia att göra så det var bara att sätta igång...

Men annars är det en väldigt efterlängtad vecka som börjar idag! Projektvecka! Ingen skola på hela veckan! Bara musiklektioner med förskolabarn! Så i morgon börjar jag min första lektion och idag är det planering som står på schemat. Men självklart hinns det med lite promenader ute i det finfina vädret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: