110508

2011-05-08 18:44:03

Hej bloggen!

Nu är det verkligen läge för ett fyllig inlägg igen! Jag har varit lite off det senaste men jag har flyttat och fixat i lägenheten och vant mig vid de nya rutinerna som flytten innebar. Nu har jag i alla fall i stort sett kommit i ordning och det är riktigt gött!

Studenten närmar sig med stormsteg och skolarbetet är rätt hektiskt just nu - men nästa vecka blir det awesome! Klassresa till Prag väntar och jag är så jäkla pepp just nu!!! Fick ju som sagt en kamera av mamma och pappa också i helgen så det kommer bli många finfina bilder att visa er sen!

För övrig är jag jättetrött idag så det blir sängen tidigt trots den underbara solen som skiner för fullt utanför! Åh va jag har saknat värmen och solen ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: