Freedom behind the corner

2011-05-28 20:15:25



Oj oj oj! Här flyger tiden iväg! Hej på er! Herrejesus - redan tre veckor sen jag uppdaterade bloggen... Men det va ju så här - jag åkte till Prag och hade det awesome! För det mesta i alla fall... Sista natten i Prag blev jag jättedålig och sen jag kom hem har jag legat i sängen. Såhär sjuk har jag inte varit på åratal, mamma fick till ovh med hjälpa mig duscha för jag klarade inte det själv. Idag är första dagen jag är uppe på benen på riktigt utan att svimma(!). Jag fick ögoninflamation, öroninflamation och halsfluss på samma gång och det knockade mitt emunförsvar ordentligt.

Nu är jag i alla fall på bättringsvägen och det är väl tur det! På tisdag är det studentbal och om en vecka är det studenten som gäller! Jäklas asså - känns som att jag började 1:an förra hösten och nu är det ÄNTLIGEN över!!! Jag kan skymta friheten bakom hörnet! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: