"Not all those who wander is lost"

2011-05-11 09:04:49



God morgon!
Sitter här, svettig och go efter en morgonrunda i parken, och njuter av solstrålarna och fågelsången som strömmar in genom balkongdörren. Vaknade ovanligt tidigt idag för att vara onsdag (är ledig alla onsdagar), är väl resefebern som spökar. Så jag sparng en sväng i parken och förbi Västerhöjdsgymnasiet och tjena va muntra eleverna ser ut på morgonen - ser ut som att de går på vägen mot undergång eller nått liknande(!). Haha!

Tycker bilden ovan är mycket passande till dagen. "Not all those who wander are lost". Jag vandrar omkring ganska ofta, ibland är jag vilse men oftast är det bara skönt att vandra omkring och bara vara. Men jag hoppas att vi alla håller oss på kartan de dagar i Prag som väntar. Klockan 13.00 kommer mammi hit för att äta lunch med mig innan jag åker. Men innan det ska jag packa färdigt och ta en dusch. Bussen mot Prag lämnar Göteborg kl:17.00 för att ta hela goa studentklassen mot ett sista äventyr ihop!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: