Dag fem, Lloret de Mar

2011-11-16 17:48:13



Hejsan allihopa!

Har ni det bra där hemma i sverige? Här i Lloret de Mar regnar det som tusan just nu
men enligt vädret ska det bli fint från i morgon och framåt! 23+ och sol!
Håll tummarna för att det stämmer!
Som ni kanske märker så är det inte full rulle här
och det beror dels på ett galet segt internet men också mit sjukt galna schema!
Jag går i skolan 11-12 timmar om dygnet! VARJE DAG!
På de fem dagarna jag varit här har jag redan varit med om hur mycket som helst!
Träffat världsmästaren i att minnas, Odd Björn.
Jag har gått på krossat glas och slagit itu en 5cm tjock träbit med bara handen.
Lärt mig att tro på mig själv och att allt går om man bara vill!
Och i morgon ska vi gå på glödande kol så vem vet vad som väntar?
Herregud jag kommer vara en helt annan människa när jag kommer hem om fyra veckor!
En hel vecka har ju snart redan gått!
Har dessutom tappat rösten och blirvit förkyld med det ska nog gå ändå!

Här ovan ser ni en bild på några av mina klasskompisar, tjejen till vänser i rosa topp är min super-awesome-rumskompis Cecilia! Bilden är från Service & Co's FB-sida!
Där kan man kolla in novemberskolan och vad vi pysslar med på dagarna!

Nu ska jag och Cecilia äta middag och sen plugga...
Jag har tyvärr inte hunnit lägga in egna bilder än av det enkla anledningen att jag inte hunnit ta några(!).
Vi ses om någon dag igen så stay tuned!

Postat av: Blopparna - Alexandra

Haha, men där är ju Zenia!!!

2011-11-18 @ 08:53:50
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: