Femte november

2011-11-05 10:43:01

God morgon!
Shiiiiit eller?! Mina ögon vill bara inte öppna sig idag.
Klockan 8.00 i går satte jag mig i bilen med mamma, min lillebror och hans tjej, för att åka till
Göteborg över dagen. Vi va hemma igen klockan 22.30... Ja så kan det gå.
Vi hälsade på min moster, gick många timmar på IKEA och avslutade på Allum med kaffe.
Trevligt va det i alla fall och hemvägen fylldes med allsång haha!

Idag tänkte jag att jag ska visa er vad som fanns i paketet jag fick för någon dag sedan och så kanske det kommer en bild från mitt pepparkaksbakande med farmor från i torsdags. I alla fall så ska jag börja dagen med frulle och ett avsnitt av Vampire Diaries... Sen ska jag dekorera mina pepparkakor!

Postat av: Sophie

Tack tack :)

2011-11-05 @ 14:00:17
URL: http://bysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: