Gingerbread

2011-11-03 10:00:00

Gaah! Vet inte om ni ens kan läsa det här inlägget - har skrivit om det hur många gånger som helst!
Mitt internet har gått bananas och det har krånglat i flera dagar nu. Blir knäpp. Jag var i alla fall i Göteborg över dagen i går, tränade och lunchade med Cecilia. Det va mycket trevligt! Knappa veckan kvar tills vi åker nu!
När jag kom hem väntade även lite paket på mig - visar så fort jag får tid!
Antagligen på lördag eller söndag.

Kan ni gissa vad jag ska pyssla med i dag?!
Varje år sen jag va pytteliten har jag bakat pepparkakor med min farmor.
Eftersom jag inte är hemma i december i år så ska jag faktiskt tjuvstarta lite på julen.
Så i dag blir det mys hos farmor med pepparkaksbak hela långa dagen!
När jag va liten sov jag alltid hos henne och så gjorde vi degen kvällen innan
och så bakade vi hela dagen lång nästa dag.



Vi får väl se hur fina mina pepparkakor blir,
men bak blir det i alla fall!
Gott med pepparkakor - godast med pepparkaksdeg!
(tror att jag utvecklat nån immunitet eller nått för jag får aldrig ont i magen av deg!!!)
Hoppas ni har en fin dag!

Kanske bloggar mer idag, kanske inte.
Får se hur mycket klockan blir innan jag är hemma igen!
Det är lite tomt på blggen denna veckan men har lite mycket för mig.
Det blir bättre i helgen igen! Lovar!

Postat av: wilma

riktigt coola pepparkakor!

2011-11-04 @ 11:08:40
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: