Lloret de Mar, Barcelona

2011-11-12 18:41:33

Hej hej!

Wow, nu sitter jag äntligen här i Lloret de Mar.
Kan knappt fatta det!
Måste börja med att beklaga bristen på inlägg men
jag har haft fullt upp sen vi kom till hotellet i går kväll.
Internet är inte riktigt pålitligt heller... tråkigt men sant.

Jag har i alla fall hunnit med att få information om kursen,
träffat alla instruktörer, chekat in och idag har vi
fått prata inför 158 person i mikrofon i tre minuter.
Vi har stenhårda regler och två varningar och man är körd.
Nu ikväll har vi varit på rundtur och om en halvtimme är det middag.
Efter det är det aktivitetskväll och RHS (som jag inte vet vad det är än!).
Min nervositet har snarare ökat än lagt sig
och lärarna älskar att göra oss nervösa redan...

Har överlevt ett dygn och tycker än så länge att det är toppen!
Ska försöka uppdatera lite mer om någon dag när det hänt lite
grejer och slänga upp lite bilder!

Ha det fin så länge kära läsare!
Vi ses snart igen!

Postat av: Blopparna - Alexandra

Hoppas du har det bra!

2011-11-14 @ 11:07:03
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: