Lloret de Mar, en vecka (firewalk)

2011-11-19 21:03:32

600 gradig firewalk!
Det har nu gått en vecka sen jag kom hit till reseledarskolan och ja, utmaningar har vi fått!
I går, exakt en vecka sedan vi kom, gick vi alla på glödande kol som va 600 grader varm...
Det ni! Det är något man inte gör varje dag!
Riktigt häftigt va det och fast att många fick blåsor så är jag en av de lyckliga som inte fick det.
Såhär såg det ut, fruktansvärt dålig bild dock, men det är i alla fall jag och en annan Amanda.


(jävligt svårt att se snygg ut när man håller på att kissa på sig av nervositet!!!)

Skolan leverarar och utbildning är grym.
Men jag har några saker som är riktigt dåliga...
Vi har hittat mögel på hotellrummet och det är vi inte ensamma om.
Vi har bara två timmar lunch ledigt varje dag, skola mellan 8.00-23-30...
När ska vi hinna duscha liksom? och plugga?
Sen har jag dragit på mig en hemsk halsfluss så jag fick tillkalla läkare idag.
Instructörerna gav info om att det skulle kosta 500:- men vet ni va?
Det gick på 850:- - är så jävla sur på instruktörerna...Det va hela min resekassa typ.
Dessutom vägrar de tala om för mig var jag kan få tag i ett apotek där
jag kan lösa ut min antibiotika! Tydligen är vi för gamla för att få hjälp med sånt.
STORT MINUS enligt mig.

Det har i alla fall slutat regna här, lagom till att jag blir sjuk.
Annars har jag varit sängliggande hela dagen men ätit middag i gamla stan nu på kvällen
men några klasskompisar. Mysigt men utmattande. Får göra om det när jag är frisk.
Internet krånglar jättemycket och jag har mina första tre prov nästa vecka,
så får se hur mycket jag hinner jag skriva här.

Hoppas att ni alla har det bra och att ni inte testar att gå på kol hemma ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: