Resväska

2011-11-08 12:50:46

Vaknade 11.30... lite för sent enligt mig.
Hela dagen hinner gå.

I går kväll blev det rätt sent, jag och Cecilia hade så roligt att jag tog 23.00 tåget tillbaka hem.
Landade i sängen 02.00 ----
I alla fall så hade jag jättetrevligt och det är riktigt skönt att ha en så fin vän vid sidan när man
ska åka på äventyr. Hittade en gosig tröja som jag tänkte ha på flygresan på fredag,
så den fick följa med hem. Tänkte visa er den lite senare idag.
Avresedagen närmar sig med stormsteg och jag hinner knappt känna av att jag faktiskt ska åka.
Lämna alla nära och kära för ett helt nytt liv i Spanien.
Fast jag kommer ju hem emellanåt, första gången redan över jul.
Bara tre och en halv dag kvar nu och eftersom jag saknar resväska
så ska jag och pappa åka och titta på det runt 15.00 idag.


(från weheartit.com)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: