To do list

2011-11-10 10:46:44


Nu är det dags, dan' före dopparedan'!
I morgon smäller det! Bilen rullar ut på vägen 06:50...
Jag hoppas ni förstår att jag kanske inte bloggar så mycket de närmaste dagarna.
Idag har jag massor att göra klart, i morgon reser jag hela dagen och sen vet jag
inte hur det närmaste dagarna ser ut.
Men självklart ska jag blogga under resan! Vet bara inte hur det blir än.
Men jag vet att jag har fri tillgång till internet!

I dag ska jag packa färdigt väskan (slår vad om att jag kommer få betala övervikt),
duscha, lägga en ansiktsmask och ha en allmän spa-dag för att vara ren och go.
Sen har jag också hand om Bella idag.
Jag hoppas kunna blogga lite i eftermiddag/kväll och minst ett inlägg i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: