Twentyfour Hours

2011-11-10 15:45:14



Då va resväskan så gott som färdigpackad, håret är nytvättat och mjukt efter en
hårinpackning och naglarna håller på att torka. Synd bara att man inte är brun...
Om exakt 24 timmar lyfter mitt plan från Stockholm/Skavsta mot Barcelona och Lloret de Mar.
Gaaaaaah! Kan knappt fatta det! Det händer faktiskt!
Jag ska göra något helt nytt, något jag aldrig gjort förr.
Jag ska vända upp-och-ner på mitt liv!
Konstigt nog är jag inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara.
Hade liksom förväntat mig att jag skulle vara nervös som aldrig förr.
Men icke! Jag är redo! (tror jag...!)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram

2011-11-10 @ 23:40:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: