Fade into darkness

2011-10-01 10:04:00

God morgon
Hoppas ni sovit gott? Det har inte jag - runt 04.10 började Bella skälla som en galning och jag kunde inte fatta varför. Så hörs en röst ute på gården "Kom hit! Genast! KOM HIT!", jag kikar ut genom fönstret och utanför står vår granne och gapar i högan skyn! Hans hund har tydligen slitit sig coch springer runt på vår tomt och har roligt. Tydligen har min mamma också vaknat av allt rabalder för hon sticker ut huvudet från sitt sovrumsfönster och frågar vad "Vad sjutton är det för väsen?". Vår granne förklarar läget och får tillslut tag i sin hund. Han ber om ursäkt går sin väg. Men liksom, vad gör man uppe så tidigt med hunden? Det är ju mitt i natten(!) - eller?

I alla fall, jag ska göra mig i ordning. Under tiden kan ni lyssna på låten i länken här under.
Vet inte säkert om jag gillar den men jag dras till textraden: "...and we will fade into dakness..."
Det är nått med den som bara gör att jag måste lyssna på låten.
KLICKA

Postat av: Manuela

SV; Jo då de är bara bra med mig ;)

2011-10-01 @ 11:29:21
URL: http://manueela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: