Mother and daughter day

2011-10-07 10:05:00


Mysig dag idag ♥
Mamma och jag ska ha en tjejig dag idag!
Vi ska just ta en biltripp till Jönköping för A6 center och självklart IKEA.
Kvalitetstid med mammsen och kanske en smarrig kaffe.
Så bloggen är out of business större delen av dagen men jag kikar in när jag kommer hem igen.

Glömde ju helt av att be om ursäkt för min lysande frånvaro här igår!
Jag var hos frisören runt 11-tiden för att knipsa av någon centimeter på frillan.
Började känna mig lite hängig när jag satt där i massagestolen och fick håret tvättat.
När klockan tickade på blev det bara värre och värre och efter ca 40 min
undrade jag va f*n frisören höll på med - jag hade ju suttit där i evigheter!
Fast egentligen inte.
Jag mådde bara så kasst att jag knappt kunde hålla huvudet rätt på skaftet.
Svettades och kände mig yr.
Så efter frissan åkte jag raka vägen hem och bums i säng.
Sov i stort sett bort hela dagen och vaknade med feber igen på kvällen.
Men mår bättre idag!
Lite på-gränsen-till-feber-feber men inte mer än att jag klarar av dagen!

Postat av: Linnea

sv: Ja gör det :D sägs vara jättenyttigt!



Härligt med shopping

2011-10-07 @ 13:29:26
URL: http://linnealujak.blogg.se/
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Uscha, jobbigt. Själv har jag aldrig finnar!

2011-10-08 @ 02:08:58
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: jennifer

jag har prövat men för mig blev det värre. det kan bli värre i början och därefter bättre men inte för mig. jag brukade dricka ett glas multivitamin juice efter så smaken försvann fort :)

2011-10-20 @ 13:09:32
URL: http:///theresnoparty.blogg.se
Postat av: Pera

Ja tycker inte att den hjälper något heller, känner en nära vän till mig som använder det.

Jag har hört andra prata om läker medel från USA eller andra länder som ska hjälpa, något som man använder ungefär på samma sätt som ansiktsmask.

2011-10-20 @ 13:15:03
URL: http://feelfri.blogg.se/
Postat av: caroline

Hejsan!



Läste din inlägg om acne och skulle vilja tipsa dig om ett märke.

Jag är utbildad hudterapeut och när jag var yngre så hade jag extrem acne. efter att ha provat massa skit som bara torkade ut huden och gjorde den ännu värre så började jag gå till en hudterapeut som använde märket Exuviance.



Ibörjan så blev det värre men efter någon månad så såg jag förändringen och det blev bättre och bättre hela tiden. och använder det fortfarande idag och rekommenderar det till alla.



läkemedel Kan hjälpa med bieffekterna är att huden blir så jäkla torr att man får problem med torrheten livet ut ( + att rynkorna kommer ännu tidigare än de borde)



Idag är jag som sagt själv hudterapeut och ska precis börja jobba på salong som använder sig utav exuviance för jag VET att det fungerar av egna upplevelser.



Hoppas det går bra för dig!



ps.är du intresserad av exuviance så får du söka på internet på salonger som säljer det nära dig för finns ej på åhlens eller kicks.



//caroline

2011-10-20 @ 14:50:54
URL: http://[email protected]
Postat av: azra

vad tråkigt att det inte hjälper med antibiotika:( jag har själv haft jätte svåra besvär med acne fick av min hudläkare tabletter som jag fick ta i ett halv år och det hjälpte som tur.. där emot har jag än idag acneärr kvar efter all besvär det inte roligt som tjej. men hoppas du hittar nån behandling för det.

2011-10-20 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: