Tjugotredje

2011-10-23 10:54:22

God morgon!
Vaknade nyss, rullade upp rullgardinen och blev på väldigt bra humör när solen sken utanför!
Skönt höstväder idag och jag har absolut inget planerat!
Först ska jag nog äta frukost men efter det ska jag åter igen ta upp försöken att få min dator att
samarbeta med kameran så jag kan visa er hur det går med Clearly Gone.
Många har undrat hur det går och ärligt talat hade jag glömt av att updatera er!
Så, om en stund kommer det upp här! Har också fått många undringar över mitt Spanienäventyr så under dagen kommer det lite mer info om det också!

Postat av: ligia

Min kompis lider av acne och har använd Proactiv hon är jättenöjd och hennes hud ser fint ut. Lycka till med Clearly gone

2011-10-30 @ 22:50:51
URL: http://ligia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: