Yesterday

2011-10-22 11:46:28

Jag har kommit på att jag är väldigt dålig på att tidsplanera.
Skulle ju blogga när jag kom hem igår men se där - så blev det inte.
Hade så trevligt att jag helt tappade tiden och blev jättesen hem.
Fikade med en jättemysig tjej, Cecilia heter hon,
som ska åka på samma reseledarutbildning som jag i november.



Det börjar dra ihop sig nu! Bara tre veckor kvar tills vi lämnar sverige!
Så vi satt på ett café och snackade om förväntningar, nervositet, allmänt snack
och så bestämde vi att vi ska ta den rätt långa resan till flygplatsen tillsammans.
Åh det ska bli så kul detta!

Eftersom jag inte hann lägga upp dagens outfit igår så kommer den up här alldeles strax!
Vad gjorde ni i går?

Postat av: Sanna

Sv: TACK!

2011-10-22 @ 13:22:02
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh hallå! Ska du bli reseledare? Det kommer bli the time of your life! Har själv varit det i fyra år!!! (jobbigt som f*n men kul!!). Vilken utbildning ska du gå? Ååååh!! Det är så underbart! :-)))

2011-10-22 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: