"Create your´own happiness"

2012-02-11 09:30:00



Idag är det ännu en grå dag och jag tycker det verkar som att våren aldrig kommer
att komma hit - någon mer än jag som är tragiskt trött på kylan och vintern i allmänhet?
För pigga upp mig lite tänkte jag dra till simhallen, lägga en ansiktsmask, fixa
mina alldeles för dåligt underhållna naglar och vem vet, kanske blir det en fika hos farmor också.

Men egentligen borde jag nog möte upp lillebror i stan för att leta födelsedagspresent mamma...
Känns så kasst av mig att alltid vara ute så sent med att hitta presenter, mamma fyller på måndag.
Har en älskad vän som fyllde år i december och ännu inte fått nån present.
Skärpning nu eller vad säger ni? Denna vän tänkte jag i alla fall försökta få en
fika med nästa vecka och då hoppas jag att jag hittat nått fint till henne.
Jag är såndär att jag inte kan köpa nått bara för att - det måste vara lite personligt och lite
tanke bakom presenten! Men nog om det, ha en fin dag!

Postat av: Anna

Ja visst är de söta :} de är köpta i london och minns tyvärr inte vad den lilla butiken hette. Kram!

2012-02-11 @ 23:42:02
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: