Attention required

2012-01-11 14:03:29

Vilken klant jag kan vara ibland.
Började dagen med att göra ett snyggt snitt i fingret...
Skulle dela lite frukt att lägga i yoghurten till frukost och när man
inte är uppmärksam på vad man gör - ja då slutar det med två stygn
i fingret...

Lagom mysig start på dagen men solen skiner ju nu så en promenad verkar passande.
Har tänkt visa er mitt grymma REA-fynd som jag gjorde i går också.
Ett par riktigt heta flared jeans (som jag för övrigt kikat på sen i maj!) för endast 179 kronor!!!
Har hållt mig ifrån dem tidigare för att de kostat hela 799 kronor innan! Men nu är de mina!
Fanns ett par kvar på REAn - i min storlek! Vad är oddsen liksom! Bild kommer senare.

NU: promenad!

BTW: när ni kikar in här, glöm inte scrolla ner lite och kika på resten!
Bloppis och efterlysningar och bloglovin' så att ni inte missar updates!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: