Jobbintervju i huvudstaden

2012-01-06 10:41:14



Jag börjar dagen med en halvdålig bild från i sommras,
min blogg har blivit så gott som död utan min kamera... Men jag hoppas på att ha tillbaka den snarast.
Kan knappt fatta att jag överlevt de tre veckorna som redan gått utan den.

Min kropp känns som en bunt kokt spaghetti idag.
Gårdagen tog knäcken på mig typ.
Okej, okej, jag åkte egentligen tåg mesta delen av dagen men ändå!
Gick upp 4.00 för att gör mig i ordning liksom! 4.00! Det är ju mitt i natten!
Tog tåget 6.23 mot Stockholm med min kära mamma som sällskap.
Sov som tur va nästan hela vägen till stockholm så jag fick lite mer sömn i alla fall(!).
När vi kom fram åt vi frukost på mitt favoritställe! Espresso House

Intervjun började 11.00 på Scandic Grand Central och varade till cirka 14.00.
Alla blev intervjudade och så gjorde vi lite gruppuppgifter.
Jag hade faktiskt riktigt kul på jobbintervjun!
Träffade några söta vänner från Service & Co och det verkligen jättekul att träffa dem igen!
Elin hade färgat håret sen sist så jag kände ärligt talat inte ingen henne först! Haha!

Efter intervjun, som jag hoppas gick bra, hade mamma köpt en liten present till mig- hur gulligt på en skala?
Tack älskade mamma!
Sen gick vi en sväng på stan. Tyvärr hann vi inte så mycket eftersom
vi hade ett tåg att passa tiden till. Jag hann i alla fall köpa mitt efterlängtade Loose Powder
på MUS, kika lite inne på Zara och njuta av en mysig eftermiddag med mamma.
Jag är bara så arg över att jag inte hade min kamera.

I alla fall så blev det en riktigt lång dag igår och jag har faktiskt inte
varit i stockholm sen jag va 6 år... Det ni, det är ett tag sen!

Postat av: Anna

Hej :} Nej, jag gör tyvärr inte det

2012-01-06 @ 11:15:37
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Blopparna - Alexandra

SV: Du åkte ju iväg på en resa, så vi skulle ju ta den senare bestämde vi? Sen har du inte berättat att du kom hem, jag vet ju inte hur länge du är borta :)



Men det kan vi fixa, vi har ju inte lanserat än så den publiceras ju inte förrän efter det. Men jag kan sammanställa lite frågor om din blogg så skickar jag det till dig, blir det bra? :)

2012-01-06 @ 11:36:10
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilken fin blogg! :) Kram

2012-01-11 @ 21:58:36
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: