New soulmate?

2012-01-26 14:08:00


Rest In Peace my beloved ♥
I går kom ett paket med en Iphone 4S hem till mig.
Det är med stor sorg i hjärtat jag tar farväl av min fina vän Iphone 3GS,
som lämnade oss i hast förra veckan.
Jag hoppas att du får det bra där du är nu.

Jag har faktiskt inte velat byta ut min gamla vän men har nu inget val.
Jag är en sån där person som verkligen tycker att mobilen är en del av vem jag är.
När jag har funnit true love så känns bara tanken på en annan modell som att jag är otrogen.
Någon som förstår mig? (Haha!)

Men nu är den alltså här, the replacer...
Vet inte riktigt om jag diggar 4S men jag visste liksom inte vad jag skulle välja annars,
känns ju lite sådär att köpa en ny 3GS så det fick bli en 4S ändå.
Jag saknar dock redan de runda mjuka formerna som 3:an hade...
I will miss you dearly.

Nån av er som har en 4S? Är de verkligen bättre än 3GS?
Det tivlar jag starkt på! Haha!
Men vi får väl se, vem vet - jag kanske har hittat min nya soulmate!

Postat av: zandra

har hört att bara 4an ska va bättre, då 4s kan va ganska seg ibland :d

2012-01-26 @ 15:13:56
URL: http://zandraabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: