Right now I'm rockin'

2012-01-20 09:00:00





Just nu är jag på jobbintervju - ja ni läste rätt, jobbintervju klockan 9.00 på morgonen.
Då undrar ni säkert: "Har man hunnit vakna då?" och nej, inte helt men jag jobbar på det!
Nu rockar jag fett och hoppas på att chefen älskar mig!
Sänd en extra tanke till mig är ni gulliga, jag behöver verkligen det här jobbet!



Efter intervjun ska jag gå en sväng på stan.
Min lillebror fyller 17 i veckan som kommer så jag måste hitta en grym present!
Det är nästan lite tufft att se lillebror, som brukade vilja kramas när han hade mardrömmar
och tog på sig prinsessperuker när vi lekte bara för att han ville ha långt hår som jag, fylla sjutton.
Om ett år är han myndig, får ta körkort och på något sätt så är han inte min lilla gulliga lillebror längre.
Han är stora lillebror som kan slå ner vilken inbrottstjuv som helst.

Men tillbaka till poängen; så jag ska leta present och köpa lite snacks, ansiktsmasker och annat
gott, för ikväll ska jag ha tjejkväll med en fin vän. Åh det ska bli så mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: