Today

2012-01-21 12:06:59

Hej på er!

Hoppas ni haft ett bra dygn sen sist? Mig har det hänt så sjukt mycket!
Jag var ju på intervju igår och jesus vad folk det va som sökte samma tjänst som jag.
Hoppas hoppas hoppas! Efter intervjun gick jag på stan en sväng innan jag åkte hem.
När jag kom hem så hann jag bara byta om innan min kompis plockad upp mig igen för
att åka in till stan. Väl inne i stan igen kikade vi i lite affärer och jag köpte ett par
solbrillor (efterlängtade) och lämnade tillbaka ett par jeans.
Kvällen blev super, pizza, minispa, film och allmänt skitsnack! Supermysigt!

Idag ska jag försöka ge mig ut och springa en liten runda och i eftermiddag
blir det fika med familjen Munter.

Vad ska ni göra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: