You can't be seventeen forever

2012-01-26 10:04:00

Redan 26e Januari 2012! Jeeeeees! time runs by so fast...
Idag fyller min lillebror sjutton bast! Han är ju liksom stor nu den lilla plutten!
Så idag är det paaaarteeey! Haha nej kanske inte, men kalas för släkt och familjevänner i alla fall.

Igår så hände det ialla fall en himlans massa saker.
Vaknade på morgonen av ett udda ljud och kikar ut bakom rullgardinen och där utanför
har en biltransport (ni vet en sån där lastbil med släp med massa bilar på)
fått åka kana på vägen lite... Biltransportens släp har kanat sidledes efter själva bilen
och den bilen som varit lastad överst på släpet har på något sätt hamnat i grannens parkerade bil
och på vägen krashat hela raddan med brevlådor och en lykstolpe.
Hallelujah vilken morgon för den föraren... 
Brevlådorna sitter i alla fall uppe nu igen.

Sen krånglade det ännu mer och mina föräldrar fick veta att
det kommer kosta 8160 kronor att laga bilen
(som för övrigt motorn gick kaputt på i fredags), great liksom.
Så nu sitter vi alla fast utan någon tillgång till bil.
Men jag och mamma skulle in till stan för att handla till brors kalas så vi fick låna grannens bil...
Snälla grannar vi har!

Inne i stan hittade vi inte det vi skulle ha men det löste sig senare som tur var!
Sen hittade jag ju självklart lite roliga saker som jag tänkte visa er så fort min kamera kommer tillbaka...
Ja, den är fortfarande på lagning - MEN den är på väg hem till mig nu ialla fall så
inom tre dagar ska jag börja rulla upp massor av pics här igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: